Αναπνοή

Το πρώτο που διδάσκεται στο Πιλάτες ειναι η σωστή αναπνοή. Ο σωστός τρόπος εισπνοής-εκπνοής, αυξάνει την ελαστικότητα του διαφράγματος και την κυκλοφορία του αίματος.Συγχρονιζοντας την ροή της αναπνοής με τις ασκήσεις,στοχεύουμε στην μέγιστη απόδοση σώματος και πνεύματος.

Ισορροπία

Η ισορροπια και ο έλεγχος ειναι δυο στοιχεία που χαρακτηρίζουν την μέθοδο Πιλάτες. Το σώμα και το μυαλό πρέπει να συνεργαστούν αποτελεσματικά έτσι ώστε μια άσκηση να εκτελεστεί επιτυχώς. Η ικανότητα αυτή οταν αναπτυχθεί χρησιμοποιείται και σε άλλες πλευρές της ζωής.

Πρακτική

Η δύναμη του κορμού ειναι η βάση της μεθόδου Πιλάτες. Οι μύες του κορμού περιλαμβάνουν τους εσωτερικούς,έν τω βαθει μύες της κοιλιάς και της ράχης.Μονο μέσω της σωστής πρακτικής μπορούμε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα.Ειναι ένας λόγος που -τουλάχιστον για αρχή- θα πρέπει να προτιμήσουμε την εκγύμναση με προσωπικό γυμναστή.

Το Πιλάτες είναι μία μέθοδος μυικής ενδυνάμωσης. Περιλαμβάνει μιά σειρά ασκήσεων εδάφους, το ονομαζόμενο "mat Pilates", αλλά και ένα πολύ μεγάλο ασκησιολόγιο το οποίο εκτελείται σε συνδυασμό με διάφορα όργανα γυμναστικής, έχοντας ως πιο βασικό το ονομαζόμενο "reformer”. To πιλάτες πήρε το όνομά του από τον Γερμανό επινοητή του Γιόζεφ Πιλάτες (1880-1967), επομένως είναι μία μέθοδος που εφαρμόζεται επιτυχώς εδώ και περίπου έναν αιώνα!
-Josephine, trainer